טיפים לנשים שרוצות להתחיל להתאמן ב-BJJ
top of page
  • תמונת הסופר/תteambertmma

BJJ-טיפים לנשים שרוצות להתחיל להתאמן ב

עודכן: 28 בנוב׳ 2018

כולם יכולים להתאמן ב.BJJ- הג'יו-ג'יטסו מתאים לכולם ללא יוצא מן הכלל

היסטוריית ספורט הנשים השתנתה. היום, תחת האיפור,שוכנת הרוח של לוחמת, שיכולה בהחלט לכבוש את העולם. להלן כמה סיבות וטיפים לנשים שרוצות להיכנס ל-BJJ.

שמרי על ראש פתוח

כמו בכל דבר חדש, ההנאה והלמידה יגיעו יותר בקלות כשתשמרי על ראש פתוח. זה הולך להיות משהו חדש – זה ספורט שיהיה בו מגע. יהיו פעמים בהן הלחץ הפיזי והנפשי יאתגרו אותך. אך ככל שהמסע שלך יעמיק יותר כך תוכלי להעריך יותר את היתרונות של ה-BJJ עבורך ועבור כל הסובבים אותך.

התחילי לאט

בלי קשר לרקע שלך (למשל אם את מתאמנת באומנות לחימה אחרת), עלייך להתחיל לאט ולהתמיד בקצב שמתווה המאמן. זה יהיה לטובתך. להתחיל לאט יקל על גופך להסתגל לאימונים הפיסיים האינטנסיביים. קחי את הקצב האיטי יותר כהזדמנות ללמוד ולהשתלט על הטכניקות.

סמכי על המאמן שלך

המדריך יודע הכי טוב. הוא ידריך אותך דרך הרמות – מהמתחילים למתקדמים. הוא יהיה שם כדי לענות על שאלותיך ולהוביל אותך במסע הזה. הוא ייתן לך פידבק כשתצטרכי אותו ויתמוך בך כשתזדקקי לזה. (בשביל זה צריך לבחור מדריך טוב מלכתחילה)

צרי קשרים עם חברים אחרים

הדרך הטובה ביותר להסתגל לסביבה חדשה היא ליצור קשרים עם הסובבים אותך. סביבת האימון הינה דווקא סביבה מקבלת – דרך האימונים עם שותפייך לאימון.

הצטרפי לתחרויות חובבים

התחרות היא הדרך האפקטיבית ביותר עבורך להשתפר. עולם ה-BJJ מלא במתחרות. ישנן מאות לוחמות BJJ. שאבי השראה מהן והצטרפי אליהן לתחרות במזרן. אם יש לך ספק בקשר למוכנותך לקרב, התייעצי על כך עם המדריך שלך.

פני זמן ל-BJJ

כדי להשתפר ולהתקדם תצטרכי לפנות זמן לאימונים. הזמן שתקדישי ירחיב את טווח האימונים שלך. הזמן המיועד יאפשר לך את ההזדמנות לספוג וללמוד להכיר את הפנים השונים של הספורט וכך יאפשר לך לגדול איתו.

הסבלנות והזמן ישפרו את הג'יו–ג'יטסו שלך – עשיית קשרים והכניסה למסגרת תחרותית ישפרו את חייך.



BJJ Girls

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page