Dillashaw Vs. Sandhagen
top of page
  • תמונת הסופר/תteambertmma

Dillashaw Vs. Sandhagen

הסופ"ש קורי סאנדהייגן ילחם בטי.ג'יי. דילאשו, ולטעמי זה הקרב הכי מעניין בשנה האחרונה.

למה מעניין? כל כך הרבה סיבות. דילאשו הוא האלוף לשעבר שחוזר אחרי שנתיים מחוץ לכלוב בעקבות שימוש ב-EPO, סטרואיד די רציני. הוא וסאנדהייגן התאמנו בעבר, ולא ברור כמה הם באמת מכירים אחד את השני, ואיך תראה פגישת המחזור שלהם. אבל בשורה התחתונה, מעבר לדרמות וסיפורים, מדובר בשני לוחמי צמרת ברמה טכנית שלא רואים כל יום, גם לא ברוב קרבות האליפות.

דילאשו אמנם התחיל כמתאבק צמרת, אבל תחת מאמנו דווין לודוויג פיתח סטרייקינג חכם ואפקטיבי. הנה קרב האליפות שלו מול קודי גאמברנד, שכולו התעסק בכניסות ויציאות מהירות מהטווח הבינוני ותפיסת זויות:

סאנדהייגן הוא סטרייקר מלידה - מהסוג שכל כך פופולרי בספורט כיום - ארוך, מתוחכם, הרבה שימוש בג'ב, החלפת עמידות ופיינטים. אפשר לראות את זה היטב בקרב שלו מול מרלון מורייס:

בעמידה יש הבדל גישות בין השניים - דילאשו מבצע מהלכים, כשכל אחד מנסה להסב נזק. סאנדהייגן מבשל יריבים, כשרוב מהלכיו לא באים ממש להזיק ליריב אלא להכין אותו למהלך הבא. כתוצאה מכך ניתון להניח שדיאלשו יותר מסוכן בכל רגע מסויים, אבל לאורך זמן לסאנדהייגן יש את היתרון על הרגליים. למזלו של דיאלשו הוא מתאבק מעולה, ולכן יהיה מאוד מעניין אם יצליח לשלב עבודת קרקע בקרב - כנראה שמדובר במפתח להצלחה.

נסיים עם בונוסים שמומלצים מאוד לכל המתאמנות ומתאמנים לראות וגם לתרגל. הראשון זה וידאו של סאנדהייגן מפרט על הטכניקות האהובות עליו - שימו לב שלא מדובר בדברים מסובכים, אלא במהלכים שאנחנו מתרגלים במכון כבר חודשים - הדרך הכי מהירה למשחק מתוחכם היא דרך כלים בסיסיים:

והנה עוד ניתוח מאת ג'ק סלאק (שמומלץ מאוד לקרוא, להאזין ולראות את כל מה שהוא עושה):



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page